میزبانی بچه های مسجد از منتظران ظهور در شب نیمه شعبان 
میزبانی بچه های مسجد از منتظران ظهور در شب نیمه شعبان 

میزبانی بچه های مسجد از منتظران ظهور در شب نیمه شعبان 

رضا عیدی گفت: هم زمان با شب نیمه شعبان، بچه های مسجدی کانون شهید شهدادنژاد میزبان منتظران ظهور بوده و به همت آنها طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در مسجد روستا اجرا شده و دعای فرج نیز قرائت شد.
شناسه خبر : 1041588 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۰۱

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت برنامه های کانون شهید شهداد نژاد است، گفت: هم زمان با شب نیمه شعبان، بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری میزبان منتظران ظهور شده و به همت آنها طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در مسجد روستا اجرا شده و دعای فرج نیز قرائت شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: همچنین در این شب فرخنده دعای کمیل توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران قرائت شد.


وی بیان کرد: برپایی سفره ختم صلوات و قرائت زیارت آل یاسین در روز نیمه شعبان یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری بود که توسط بانوان مسجدی اجرا شد.


عیدی ابراز کرد: علاوه بر این به همت بچه های مسجدی عضو کانون، در آستانه نیمه شعبان مسجد متناسب با این عید خجسته آذین بندی و فضاسازی شده و در روز میلاد از بلندگوهای مسجد مولودی پخش شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت انتظار، مهدویت، ویژگی های منتظر واقعی از دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بود که توسط جوانان مسجدی در قالب عکس نوشت و کلیپ تهیه شده و سپس در فضای مجازی منتشر شد.


وی اظهار کرد: در روز نیمه شعبان با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون شهید شهدادنژاد شله زرد نذری پخت شده و درب منازل اهالی روستا توزیع شد.


عیدی در خاتمه عنوان کرد: سعی کردیم تا با اجرای این ویژه برنامه ها، در ترویج فرهنگ انتظار و بزرگداشت نیمه شعبان گام برداریم.

پایان پیام/ 586